- Nefertity Honey




- Åhhhh im in heaven :), hittade dessa underbara dushcreamar på Kicks , Honey doftar himmelskt fick lova tt använda en redan nu ikväll :)
så ni sitter jag här ny duschad och fräsch ;) och mätt som en pannkaka efter den goda maten :)


 Hm Tröja mössa och Vantar till Bambina :)   shine spray till mig.


 Vantar :) Ta 3 bet för 2 på cubus rean perfa ;) Ena av dom röda ska jag ha då jag är ute med dogsen :) tur man har små händer ochkan ha samma storlek som kenny hihihi ;)

 Mys tröja Polarn pch pyret Bambi

 Champion Yoga braller / Pilates :)

 Mössor kidsen Cubus

  På CUBUS rean till mig själv vart den en väska och en flanell tunika har den sen innan i rött men älskar den så det vart en orange i dag hel skön  ;).



Balla mjuka sk jeans leggings med sömmar från VILA Löp och köp :)



Finaste klänningen och strumpbraller kappahl till Bambi Älskar mönstret den kostar 99 för er som undrar :)

 Peak mössa till älsklingen i present :) bara för att han är den finaste som finns.

   

Kläder Röda k Barnen :)

Den stickade lilla klänningen är til Madicken docka sen smp frukter att leka med i hennes kök uppe ;)




Bordstabletter hemtex till köksbordet.


kääärlek

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, massa massa fina kläder!!! Hoppas ni har en bra helg!!

Postat av: Kristin

Kappahl klänningen gillar jag, den måste jag kolla in :) Väskan på Cubus var riktigt snygg också. Går typ aldrig in där men du visar ju att det finns godbitar där med :) Trevlig kväll på er!!

2009-01-24 @ 21:48:44
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Madeliene :) Tackar :) detsamma njut av helgen massa kramar.



Kristin : Ja spana in den ;) älskar det mönstret :)

Cubus har en del fina saker :)

fanns en väska kvar i dag då jag var där :)

2009-01-24 @ 21:55:06
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Damn vad du shoppat. Härligt!

En sån där polarn tröja har JOllan också, super fin. Måste spana in kapahl klänningen. ME LIKE MÖNSTRET!!!!!

2009-01-24 @ 22:30:36
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: vintageretroprinsessa

Malla : shopping is my middle name :)

Finns ju så mycket fint att shoppa jue ;.

Ja tröjan från PoP har jag spanat in men missat i butik :).

Visst var den fin ? kosta bara 99 :) some n fika på stan hihiihi ;)



kram

2009-01-24 @ 23:33:36
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Bordstabletterna vart jag sugen på......jätte fina. Klädfynd gör du ju alltid så jag blir inte förvånad längre kram

2009-01-25 @ 11:35:58
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma : Mamma jag fyndade dock dom på RÖDA K :) hihiihihiihi :)

snygga va :)

Alltid kul att fynda :)

kram

2009-01-25 @ 12:50:28
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback