- Oj Oj Oj Oj vilket snö oväder :=)




- Im back im alive still kicking. :=)


Vart en sen dag i dag ;)
Kom inte  hem förens  efter sex efter att ha storhandöat mat till alla djuren och oss människor.

sen färgades håret och duschades det sen åt vi tacos  och var inte färdiga förens 21.00 :=)
sena familjen yeeep :=)
Hann tom dammsuga uppe och rengöra kaninerna mata alal djuren medans hårfärgen satt i .


Klippte barret i dag med  dom hade en lucka perfekt innan jag skulle göra naglarna ;).

Tusen tack för i dag Malin du är en pärla.

Imorgon åker mamman pappan och den lilla babyn in till stan.
Leka och busa på stan fika och lite ärenden jag ska äen på möte ang kennys mat då han äter väldigt lite :)


Käääärlek,

Ps åt den största och godaste negerbollen i dag ,  jag och Mallan satt och mumsa i bilen


Puss


Ps 2 jag har semlor hemma wiiihooo


Ps3 snöoväder ute hihiihhi ;)


Kommentarer
Postat av: la mami

Har du bra tips om hur man får igång maten så snääällla tipsa har precis samma problem här med min store.Hoppas det blir bra...

Trevlig kväll...

Postat av: vintageretroprinsessa

La Mami : smoothies god morgon välling bars :)

massa frukt :)

är mina tips än så länge :)

2009-01-20 @ 23:08:34
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mini

"kalla den vad du vill" haha! vilken härlig skylt! ja tänka sig att när man själv var liten så kallades de negerbollar men idag blir man väl kallad rasist om man skulle råka göra det...tiderna förändras verkligen...jag har lärt min villiam att de heter chokladbollar. trist tycker jag :)



hoppas ni mår fantastiskt! kramar till er!

mini

2009-01-21 @ 12:18:19
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Mini : ja du ser , tycker det är fel att man inte kan kalla en boll för negerboll dt e ju så dom heter i ordlistan mm :)



ha en fin kväll

2009-01-21 @ 21:26:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback