- Paket



- Har en snäll brevbärare som snällt bär in alla paket :)
snacka om lyx ;).

 I detta paket fanns det goingar från Yves rocher  bla en hårmask jag velat testa från de hammam serien.
Ett balsam spray till Madicken och en citrus olja som man ska droppa på en pinne och sen lägga i sovrummet innan man somnar :)
 dagar i rad har jag testat denna olja ;) Kan det vara dörför jag sovit som en prinsessa ?


 Kommer senare lotta ut lite goingar från Yves så håll utkik :)

Återigen tack yves ;)
Madicken spray sitt hår och kammar igen sen ska jag lukta och godkäna om det är fint och luktar gott :)

Kommentarer
Postat av: Mrsmodesty



Det där spraybalsamet har jag funderat på åt dottern. Så jättesöt flaska ju! Hoppas det doftade sött också på lillsessan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback