- Wings of a angel




- God morgon onsdag ,
nyss lämnat Madicken på dagis med sig hade hn en tårt kartong hon ska göra ett litet hus av ;)
Hon är en sån husbyggare och pysslare !!!!

Kenny har äran att få bada på skolan i dag och det har han sett fram emot , då han verkligen älskar attbada och trivs i vattnet.

Gick ut med hundarna en och en lättast så , annars blir dom så busiga i kopplena om båda ska gå.

 inte utan mina lovika på morgon kvisten , finns inget skönare mot händerna.

 På skallen min älskade Resteröd mössa.



Nu frulle !!!

chiao

Kommentarer
Postat av: Petra

ha jag e heller aldrig utan mössa så skönt att gömma håret haha kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : hahhaha precis jag gör bara en fläta på med mössa :=)

2009-01-14 @ 09:54:04
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback