- Gone with the wind



- För många år sedanhaejag en ständig troföljare i form av en sån här skydsängel.
Vips så var hon bara borta :S
Nu är jag på jakt efter en ny nån som kan tipsa om vackra skyddsänglar ?

Tips mottages tacksamt.


Som ni vet är jag väldigt intreserad av healing och stenar i alal dess former.
Och har själv jobbat i en butik med alla dessa vackra stenar och skyddsänglar och spåkort.
Än i dag sitter intresset i .
Tex så sover barnen med bergskristaller under kuddarna för att sova gott och ta bort onda drömmar.
Likaså under min kudde ;)

Överallt i  huset finns  små sten samlingar  med speciella stenar  som anpassa sig just i mitt liv :)


 så kom igen tipsa mig om skyddsänglar nu ;)

Kommentarer
Postat av: mia

jag har köpt en i genomskinligt glas eller kristall på en affär som heter kalejdoskopet i örebro. vet inte om den affären finns i norrland....

Postat av: Tanya

snygg header

2009-01-05 @ 13:04:31
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Mia : skrev nyss i din blogg ;).



Tanya : Tack och bock :=)

2009-01-05 @ 13:20:59
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Har alltid en sten som är välsignad av en medecinman-indian från lacotastammen (stavas?)

som jag fått av min mamma :-P

Sen är ju min mamma leg.healer så jag får en dos av henne med då o då. Bra för kropp o själ :-)

2009-01-05 @ 16:29:31
URL: http://miggs-miggs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback