- I ett regningt norrland..




-  Vart en tur till stan i dag då det  bara regna regna och åter regna.
Men på stan regna det ännu värre.. så det var fort in i alla butiker.

 Skor din sko * Nya jeans leggings Only * Gina linne klänning * T-shirt Hm.  * Halsband med Texten Brother Roger.




Gick in på Himmlen runt hörnet och köpte nya waxkakor. Ett ljus hus och bokstaven R som ska representera min bror.


 Fina duknings kort  hållare  hittae jag oxå små och söta :)

  Bambi fick skinn tofflor från EXIT och Madicken en fin jacka :)

 Dusch tvålar.

 Fin sveksk porslin skål.



Rosa rosor gör ett hem ännu vackrare :)

  Polo sport Pike och en klänning från Only till mig.

 små söta hjärt svampar att rengöra med.

  

Spets dukar en fin gammal Tavla Momogram spets örngott och en gammal duk som pryder matbordet nu :)



Men det bästa av allt var ändå denna fina Griffel tavla med hyllplan och zink skålar :)

 så fin. Denna ska pryda köket :) skriva upp latinsta fina ordspråk och dagens matsedel :)



 / Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

Farao vad glad jag blir när jag kollar på dina foton...vet du..en exakt lika griffeltavla har jag i förrådet som jag HELT glömt bort..men nu ska den fram TACK...

Vad mycket lattjo du handlat...

Jag måste fylla på mitt vaxkake förråd...

önskar dig lycka till i morgon..ska tänka på dig..

kramar i massor lolla

Postat av: jezzi

fin bild på dig jessica..måste säga som min mamma sa när hon såg bild på dig..Lika vacker som förr..du är jätte fin gumman:)kramar!

2009-07-25 @ 10:29:50
URL: http://www.etrobloggen.se/jezzi
Postat av: vintageretroprinsessa



Lolla :) Tack vad glad jag blir över dina kommentarer ska du veta :)

Vilken tur att du kom på att du hade den griffel tavlan riktigt bra är den :)



Tack,



Jezzi : Tack tjejen :) Va snäll du är du får hälsa med dig till mamma :)



Massa kramar

2009-07-26 @ 20:06:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback