- I was made for it i now it ...



-  Fina böcker för mig att  le inombords .. jag ler länge  tills jag blir alldeles varm på utsidan :)
En pocket bok och en fin bok vart det i dag :)

 Siffran tre i plåt som representerar mina tre barn :)

  Fina tavlor.

 Barnen fick nya dricks glas. *lsklingen fick ett nytt stooort :)



Kääärlek älskar denna kopp och fat :)


  

Ros  talrikar 3 styckna. en stooor glas skål med lock. 4 koppar och fat av dessa kaffe muggar med rosor :)

  Rörstrands fat :) Så fina.

 Ljus stake eller vad man nu kallar denna :)

Den hamna i sovrummet vårat :0)

 Ljus madonna :)

  

Tenn fat. Fint uppläggnings fat / korg som nu har massa physalis på matbordet :)
Bambi fick ett Pippi nattlinne :)



 Min klädshopping kommer senare :)


För nu ska jag jag åka handla färska svenska jordgubbar och göra jordgubbs smoothie :)



 Kääääääääääääääääääääääääääääääärlek





-

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hur bär du dig åt för att alltid fynda på detta sättet?! Det är iaf roligt att se allt du handlar :-) KRAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback