- Jag gjorde det ..



- Trots att mina ben darrade  gick  jag förbi din lägenhet , benen höll på brista men jag tittade upp.
Jag tänkte först springa upp och knacka men hejdade mig i sista sekund.
Jag klarade det ... brillorna på hela dagen.

Även Madicken vart fin i dag på salongen med rosa och regnbågsfärgade pärlor :)


Vi fikade mango frappista och nötchoklad crossianter :)










   

Madicken köpte Alfons skiva och Eva och Adam skiva ( sen ej med p bild Ice age dvd filmen )
Sia ängel figur. Och en söt porslins hund :)



Jag fann ett vackert monogram spets lakan. En rolig bok att ge bort opralin vit skål snäckskal i silver och en fin glas skål med lock.

 Kenny fick stadium mjukis prassel braller och en elefant ( Då hans andra namn är elefant guden Ghanesha namn )

 Skinn galge med nitar och rosa kavatt sandaler.



Vackra ting.




snacks skål  och en söt katt fick oxå följa  med hem.

Bambi fick Bamse sockar och polarn och pyret trosor :)


Riktigt varmt ute :)

Har suttit ute och mumsat vatten melon :)


 / käääärlek

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Som vanligt har du hittat massa fint :)



Jag vet inte om du sett det, men jag har svarat dig angående änglakaninerna i något av dom tidigare inläggen här. Ifall du har missat det eller så :) Jag tänkte vänta på svar från dig innan jag började virka, så jag gör rätt liksom :)



Ha en trevlig kväll!



Kram Viktoria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback