- Min griffeltavla



- Idag hängde mannen upp den efter att ha stått på köks golvet :)
Och nöjd det vart jag :)

Rogers dödsannons och 2 kort och Bkstaven r fick samsas där bland blå klocke blommor som jag plockade in i dag ( Även fint att lägga i en stor glas skål )



 Ett av korten  av Roger på min griffel tavla.
Taget av mig 2002 :)
 Leende och lycklig så jag ska minnas han :)

 

Nedanför min äggkorg jag fick av mamma på rörstrands fat :)  . Liten gammel stol och på den en gammal mosvagga.
Ovanför min Lasse åberg tavla :)


 / käääärlek


 På Måndag blir det  nya loppisen vi hittat :)
 Ska leta gamla trådrullar och ett gammalt trä flask ställ :)
och en vedkorg i trä att ha inredningstidningar i mm :)
Gamla fina böcker hihihiih :)

Kommentarer
Postat av: lolla

hello

Den är ju jätte snygg griffeltavlan....so nice...

Fina minnen du satt upp efter din bror.

vad hittar du på idag då? har ni regn idag åxå???

jag blir så stressa av väderet eftersom jag börjar jibba snart :(......Jag är en sån människa som trivs och älskar att vara hemma...Skulle vilja ha ett jobb jag kunde sköta hemifrån

ha det allra bäst..

kram lolla

Postat av: vintageretroprinsessa



Lolla : Tackar tackar :) Jo jag e nöjd med min :)

ska ha en virkad skyddsängel på den oxå :)

I dag har vi vart ute på långprommis sen åt vi gårdagens rester korvstroganoff ;)



Blir mys kväll med massage i kväll :)



Massa kramar

2009-07-26 @ 16:16:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback