- No matter what i do all i think about is you




- Spelar ingen roll vad man än gör dyker du upp.
Jag hör din röst men Jesse hela tiden.
Minnes bilder minnen ..
Alla djävla skratt.
Allt vi gått igenom.
Alla sena nätter med prat bara vi .

Kan inte nån bara väcka mig från denna onda mardrömm ?
 Vi skulel ju bli gamla tillsammans. och jag skulle bära din mat.
Vi skulle sitta där gamla dricka kaffe och skratta .
Vem ska jag nu skratta med ?

Minns när du  ringde om kvällarna : Jessica jag vill bara sova .
 Det  var när du hade tagit dina sömntabletter  och ofta somna du i luren då vi prata.

Jag vill att det ska vara som då...

I morgon är det tre veckor sen jag prata med dig.
TRE DJÄVLA KUK veckor.

- Dina sista ord  Va inte nu gumman vi ska se film hör av mig i morgon puss kram.
men du hörde aldrig av dig på söndagen bara borta.

När är vi hörs senare då ???
Jag bara undrar ...


 Åt flintastek i dag  minns att du jämt sa att det var gammal marinerad julskinka :)

Minns du julaftonen med gafour...
 När jag fick en påse med nötter av han hahahha för att jag var så fin :)
Klänningen från randiga rutan en kärring klänning hahahaha :)

Den gången du skruvade lös handatget på dörren mitt i vintern och du vägra att jag skulle gå hem i fyllan hahahhaha
 fick snällt lägga mig på soffan och sova.

Alla tv spel kvällar när vi drog ut sängen ur soffan och bara lirade och åt karameller.

När du kasta ut micron på kyrk som vart så rädd och sprang gömde sig.

Jag kan inte sluta tänka och sakna kommer jag nånsin göra det ?.

Minns du den gången jag jobbade på spat ?
är jag ringde dig och du kom springandes ner och skrek upp tantens namn på badhuset..

Hela mitt hem är fyllt av minnen av dig. ALLT precis allt.

 Jag har kvar boken där du skrivit till min älskade syster Jessica. och datum och sen din bror Roger.
Den stora svarta med svart Magi. Som du ville jag skulle ha.

Alla ice t låtar vi pumpat alla 2 pac låtar.

Minns du när vi bada i Åte sjön .. och slet av mig handuken och jag var naken under och 2 långtradera stog tuta .. fan vad djävlig du var då.. fick springa gömma mig bakom ett träd.

Minns du när vi Ringde till Åsa och sa att Hundpillen bilen var i Bjästa hahahhaha och vi lurade hon att det var din nya bil hahhahaha.

Alla minnen är så jobbiga just nu ... kommer jag kunna skratta sen åt dom ... jag vet ju att du ville det .

Jag saknar dina kramar ...
Jag saknar dig.
jag saknar allt.


I love you and i need you

 / kääärlek din syster


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett tandsmycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-tandsmycke.html



Var gärna med =)

2009-07-31 @ 19:12:09
Postat av: lolla

halloj

grymt svårt du måste ha det just nu....jag tänker på dig...men läser att du har massa roliga och fina minnen som dyker upp och det är bra....

sköt om dig

kramar i massor...lolla

2009-07-31 @ 23:12:20
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback