- Psykopat



 Hur man kan vara så ini helvete pantad  i skallen att när man kan sitta och skriva dagarna igenom och nätterna igenom.
Sitta skriva sjuka saker om en person som är död i detta fallet min " storebror "
Mår du så ini helvete dåligt  att du måste spy galla i min blogg.
Fan lägg in dig på psyket och våga dig fan aldrig ut igen,
Det är såna som dig som förpestar världen och borde fan inte existera,
I min värld existerar du bara bakom låsta dörrar med en bort kastad nyckel.


Det är ju sån tur att Roger var en högst älskar profil i örnsköldsvik .
Många  av hans vänner läser min blogg och vet att du har smutskastat en fin människa.

Jag hoppas att du inte bir långlivad där ute din fula djövla psykopat.

Nu när alla vet att det är Marlene  med stort m  som sitter skriver anonyma kommentarer  om  en fin människa som mötte döden i tisdags eller tidigare .

Blod är tjockare än än vatten .


Karma min vän karma.

 Du kommer inte få ett bra liv efter detta !!!!


Du kan sitta skriva sjuka saker om mina vänner mina barn men när du sjunker dig så lågt att van hedar en död människas liv då har det fan gått för långt.
Och går inte ljuset upp i liljeholmens då är du fan riktigt djävla illa ute din  vidriga psykopat råtta.


Tips släng in dig på psyket  innan  jag ser dig ute ....


 / FFL

Reta fan inte upp den björn som sover !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback