- Rörstrand till samlingen



- På loppisen fann tom mamma ett rörstrands fat   fast det  tog jag snabbt hand om och köpte :)
Så nu finns det i samligen i köket :)


  Vattenkaraff i blått med glas. 5 små glas med blommor . 1 liten kanna till  kaffe mjölken :)



2 porslins figurer till Madicken och vackra gamla glas skålar .



Rörstrand fatet och en ljusblåa rice skål :)

 Ett av mina favorit fynd i dag är dessa stora härliga koppar med tillhörande fat :)

 Jag längtar tills vi har en  sommarstuga så man kan sitta ute och njuta av dessa :)

 Kenny ska få denna spot lampa  till vandrande pinnarna i höst  tror ej dom behöver det i det soliga vädret ( Kommer från ikea men köptes på loppis för en silverpeng. ) Litet fat  .



 En gående grymtande gris och en pokemon figur till kennys samling :)

 ( Men han  vet inget än utan det blir en överaskning )

 Sen har jag fixxat en ny telefon till hans  då hans fick solsting och dog :)
ska få fyra styckna av snälla syster yster :) Supertack syrran :)


 Sen har jag fixxat en BMX till kenny en trick :)
Dock ska vi köpa fyra nya pegs till den :)
ska ringa kolla om det finns inne i stan i morgon :)
Hoppas hoppas hoppas :)

Med tanke på hur duktig kenny avklarat skolan och vart väldigt duktig hemma
förtjänar han att få dessa fina saker :)
Det finns ingen som han :)

Om jag ger han en sak från second hand vi säger tex en dvd film  eller liten pokemon figur lyser han starkare än solen och kramar om mig hårt.
Saker ska inte behöva kosta en massa för att barn ska bli nöjda.
Det har jag lärt mina barn och dom blir eld och låger när dom får saker och visar sin uppskattning genom kramar och pussar :)
Och det är jag djävligt stolt över :)


 / käärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback