- Rosa skinn



- Fick ett infall och rena i ena förrådet som vi har nere i köket :)
Där allt och inget finns :)

Hittade masa indisk musik :)
Pilot brillor skor och så den här snygga skinn plånkan :)
I rosa mjukt skinn , måste helt ha glömt bort den :)

 stor rymlig modell :) min nya plånka :) Läppglas mobil och handkräm ryms utan problem :),


Sen hittade jag en tvättkorg vi ej använder och 2 par högklackade skor som var för små som en kompis barn ska få tvättkorgen ville han oxå ha då deras var trasig :)
 Tur vi hade en extra över då ;)
Fick man lite rensat .

Sen hittade jag min Lv noe bag :) tror nästan jag ska ha den i dag den har legat undangömd länge nu :)
Sen en snygg kavaj :)
 Rena rama fynden :)




 / Kärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha ja du ser det är inte bara på loppisar man gör fynd utan i sina egna gömmor....ha en bra dag i solen trots att det blåser. Kram till er alla

2009-07-17 @ 10:37:28
Postat av: lolla

halloj

jasså du har så fina saker i dina gömmor, det var väl kul att hitta skulle jag tro??

Plånboken var ju så härligt rosa....me like

kramar lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback