- Sleeping with the dreams




- Alla sover sött utom jag :)
Har hunnit vattna blomorna ute vart ut med hundarna på en promenad :)
strålande sol och kvittrande fåglar !!!
så oerhört mysigt att vakna upp till en söndagmorgon :)


 I går kväll fick jag även lägga om Madickens sår som hade blött igenom :(
ussh såg inte alls trevligt ut under :(
 Jag är sm ni vet oerhört rädd för blod...


Dagens frulle för mig blir naktarin advocado och en smoothie :)


Dags att hänga en tvätt :)


Peace and love

Kommentarer
Postat av: Erika

ja i går hade hon väl fullt upp med annat och glömde bort att tofsen satt där hela dagen =) men idag gick det inte lika bra ;-) hon har ju ganska långt hår så man vill gärna sätta upp det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback