- Tack för att ni får mig att le


 " Lycka är att minnas gårdagen . Drömma om morgondagen . Och att leva i dag "





 - Är så glad att alla ni finns i mitt liv ni som finns runt omkring mig.
Ni får mig att le skratta och våga prata.
Än om min röst darrade och tungan krullade i hops sig, lät som en liten råtta i rösten i mellanåt.
Men trots detta fick nimig att le skratta och känna mig lycklig.
Tack alla ni för att ni finns.
Ni är guld värda allihoppa ska ni veta :)



 Gick hem sent i dag då Bambi slarvat bort ena nike skon och rockstar flarran.
Alla begav sig på jakt med fick lampa ute för att leta rätt och vips som var dom hittade :)
Tummen upp gänget :)

Får dra i hop gril kväll snart elelr kräft kväll :) ja okej alla gillade ju inte kräftor men då får ni grilla :)

 Har tänt ljus nyss för Roger och låter det brinna brevid mig.
Min fina vackra Roger.
Du finns alltid i mina tankar .
Och i mitt hjärta som bankar :)



Håller på tvätta Bambis alla lektäcken och kuddar hon har nere så har man det gjort oxå :)
Gäller att sysselsätta sig medans man man :)


Imorgon är en ny dag med nya tag :)


 / kärlek mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback