- News in my home



- Detta var mitt första köp i  dag faktiskt här där vi bor :)
Loppisen vill säga . En vacker gammal tavla.



Ett sko fynd för bilig peng 1 guld tia och två silver mynt ( kr )

 Glas skål med ros och tråd till pyssel hörnan.

 Rörstrand fat till samingen :) Lycka.

 4 indiska assieter .

 Virkad kudde.



Winnerbäck :)

 Vintage wah t-shirt till honey boney :)



Fattigmans silver snäckfat  och massa nya spetsar :)
 Figur på sten.
Grön tråd till pyssel hörnan :)



 Detta är en sommar present til en vän säger ej vem om den läser :)




Fikade en mango frapista på Barista som jag vart bjuden på :)
Hur sweet var inte det :)



 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ojoj vilka kanon saker du handlat,såå fina snören du hittar perfekt till pyssel.

Du Winnerbäck tishan skulle jag vilja ha.....

kramar kramar lolla

Postat av: anna

den där winnerbäck tröjan kan du gärna få skicka till mig!

2009-07-05 @ 20:23:10
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback