- Dra på smilebanden lite



 Det var ett par som hade vart gifta i 30  år.
Vid bröllopet sa brudgummen till sin nyblivna fru

- Du får göra vad du vill men ej öppna den här kistan .
Hon gick med på det men efter alla dessa pr kunde hon ej hålla sig längre  utan öppnade kistan när mannen var borta en dag.
Hon fann 2 hönsögg och 10.000 i sedlar.
Hon hade ingen aning om vad detta skulle betyda ???
Så på  kvällen då mannen kom hem  bekännde hon  :

- Jag måste erkänna jag öppnade kistan och fann två hönsögg och 10.000 i sedlar ???
Vad var det som var så hemligt med det ?

- Jo jag måste oxå erkänna sade mannen .
Jag har kagt i et ägg varje gång jag vart otrogen .

Hon tänkte  var väl inte så farligt med 2 ägg på 30 år ???

 Du är förlåten men  pengarna vad menas med dom  ?

- Jo jag har sålt en del ägg oxå ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback