- Dra på trissor det är ju strålande sol :)

Klicka f�r att st�nga bilden

- Halloj  hela världen   dvs alla som läser :)
Nu har vi precis kommit hem packat upp lite saker och hunnit vart ute med hundarna :)

Kommer man hem och ser att Madicken kammat hem en tävling :)
Inte vilken tävling som helst utan detta söta lilla trädgårdredskap med tillhörande väska :)
Gissa vem som kommer och vara gräva bland rabarber bönor och sallad ?

Vilken grej nu vart jag ju extra lycklig här borta :)
Superkul :)




 Nu sitte man här med nya glansiga naglar :)
syster yster hade Bambi för första gången och det hade bara gått kanoners :)
bambi hade snällt ätit upp alla hennes plättar som jag stod stekte i morse ;)
Vilken mamam jag är :) Madicken åt det till frukost med smoothie :) Hallå sommarlov.

  ( kenny åkte ju till sin pappa i går och kommer vara där hela helgen )

Lämna en påse med kläder och skor till syrrans barn som jag tror kommer klä henne snyggt :)


 Ikväll blir det  handla midsommar mat efter honeys arbete :)
och Madicken ska vara hos sina kusiner och leka och busa av sig :)


 Hann även med att handla en present till Mami som snart fyller år sen ska jag övveraska älsklingen med ett par sommar shorts då han kommer hem från jobbet :)



 / käärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback