- Fruktmys ny spray och en mys tjej

S-Factor Shiny Happy People Spray Shine


- Älsklingen överraskae ed att komma hem med nektariner och vattenmelon som jag älskar :)
Har nyss hoppat ur duschen och gjort en decleor ansikts mask och  hårinpacking innan jag ska platta barret.

Shiny happy people sprayen ska införskaffas oxå :)
Kommer dofta så gott i mitt hår :)
ska kollaom den finns inne i stan :)


Liten leker med sin docka och vagn  och busar om vart annat :)


Dagens mat i dag blir lassagne :)
Måste dock snällt vänta tills älsklingen kommer hem från sitt träningspass :)

Har  fått fina paket i dag oxå så jag  ska visa upp senare :)
superduper nöjd som alltid :)

 Har städat rent till kaninen och marsvinet , Madicken var snäll och hämae in nya fräscha maskros blad :)
Katten är kammad och vandrande pinnen mumsar rabarberblad :)



 //// Kääääärlek

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! sådan har jag inte hört om ens en sådan spray..



Tänkte läsa lite i din blogg så fort jag får en tid över ikväll. Så mycket som var intressant =)



Kram

Postat av: Anonym

Åh vilken fin blogg du har! Du skriver bra och intressant, kul! Jag kommer kika in här fler gånger. Ha en skön dag!

2009-06-08 @ 16:40:06
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Malin

Wow! Vill me ha shiny happy people spray! =) Vilket märke har den? Kram

Postat av: Lina

Vad är det för spray?

2009-06-08 @ 18:58:16
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Lina

Klickade iväg lite för fort... Förresten, använder du tvättnötter fortfarande? Tyckte inte riktigt de höll måtten då jag är väääldigt kräsen. Men jag har en påse som ligger här hemma och dammar. Vill du ha? Kram

2009-06-08 @ 18:59:48
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Sanna : Kul att du fastnade för bloggen du är varmt välkommen åter :)

sprayen doftar jordgubbe och mint :)



Anonym : Tusen tack för din kommentar och verkligen superkul att just du gillar min blogg :)

Du är varmt välkommen åter :)



Malin : Tigi :) Bland det bästa märket enligt mig :)



Lina : Sine spray från tigi som ska dofta super duper :=)



jag svarade i din blogg :)



Massa kramar

2009-06-08 @ 19:58:04
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback