- Himmelsk röra




-  I går kväll skrev jag ut en liten lapp att ha liggandes på pyssel bordet :)
Skrivit med svart skriv penna på handgjort papper från thailand :)
Ger en otroligt fin struktur ;).
Sen satte jag fast en rosen knopp som jag handlat på Himmlen runt hörnet :).



 I morse starta vi med frulle inte vilken frulle som helst :)
Utan jag ställde mig och gjorde våfflor till Madicken och Bambi ;) ( Kenny  drack mjölk macka och åt morötter )
Sen hade vi glass  till , mycket uppskattat om man säger så:).

 I natt testa vi operation Bambi sova i egen säng :)
Gick i två timmar sen ville hon frottera mellan oss och lkta och mysa med hår och diverse kropps delar , inan hon på nytt somna om :)


 Ev blir det att vi både bakat siraps rutor och rabarberpaj  i dag :)
Får se vad som hinns med :).

 I dag blir det pärlpyssel med Madicken som har en stoooooor rosa låda med diverse pärlor :)
Sen ska vi ut vattna om alla plantor :)




 / Have a nice day

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan vännen

Åh vad jag blir avis på din dag... våfflor till frukost ,vilken härlig mor dina barn har...pärlpyssel.....bak.....

åhhh jag VILL inte jobba..

jobbar ända till kl.5 från 7.30 i morse...

önskar dig en toppendag och njut av din härliga dag

kram kram lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback