- Idag min vän är det din dag din dag älskade kenny



- Skolpojken kenny har äntrat ut skolan för ett långt härligt sommarlov.
Hela terminen har du kämpat och vart så duktig mammas och pappas lilla stjärna :)
Med guldkant :).
 Så otroligt stolt över dig kenny.

Himmlen öppnade sig flera ggr i dag och änglatårar föll från himmlen jag tror dom grät för dig för din dag , jag tror det var lyckotårar över att fina du klarade ännu ett skolår :)




Madicken var minst lika fin i dag och matchade storebror så fint :)
Ler och långhalm som vi kallar dom :)



 Mi madre to this fucking adoreble children you rock my word every day :)



Energy energy energy energy energy eller vi kan kalla dom livselexir :)




Liten buse springer runt runt hoppar skuttar skrattar för ni kan inte ta mig mig ni kan inte ta mig fnittrar högre än högrast och bara ler :)
Lack skor dagen till ära :)



Och är man så duktig som kenny vart detta läsår så får man en bok som man så länge önskat nämligen stjärn himle boken :)

och orden han sa när han fick den nu ikväll var :

" Mamma vet du det här måstevara den bästa dagen i hela mit liv , man får massa fina presenter och är alldeles glad i hela kroppen ".
Thats my boy :)
Pretty boy.

Jag älskar se hans ögon tindra av lycka,

Han stog där framme i kyrkan så fint sjöng hoppa.. man såg han långa vägar med sin tuppkam, han är han enastående och den finaste sonen man  kan ha .

 Det var jag Madicken Bambi Jimmy och kennys pappa stefan i kyrkan ( madicken satt i stefans knä under hela kyrk avslutningen )
sen åkte hon dit med stefan och kenny och hem sen åkte dom åt glass och handla bauta tuggummi :)

Nyss kvälls fikade dom här hemma med ekologiska potatis bullar och massa jordgubbar och vatten melon :)

Nu är det ute lek på gården som gäller  för  är det sommarlov finns det ingen klocka som ticka och säger att man ska lägga sig och kliva upp nä nu är det sommar som gäller njuta kärlek  och massa bus :)
Allt utan krav om tider att passa :)

Sen vart det ros till fina killen och en påse med favorit godisar till både han och Madicken :)



 // Kärlek en stolt mother .

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad härligt och bra! Saknar skolavslutningarna i kyrkan med syrendoft och blomstertid. Minns speciellt en avsluting, i fyran tror jag det var när jag hade en så fin röd indianinspirerad klänning och flätor i luggen och killen jag var ihop med sade att jag var fin. Hoppas att Kennys skolavsluting var lika underbar som jag minns att mina var. Hoppas att ni får en underbar kväll! Krams

Postat av: stina

vilka fina ord han sade den där sötnosen kenny!

då vart man helt varm inombords som mamma va? :)

2009-06-11 @ 22:09:06
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Karin : Syrendoft massa fina glada barn lycka fika jordgubbar leenden ja skolavsutningar är hederliga och speciella :)



Ha det finast :)

ps jag hade oxå indian klänning en sån med fransar och pärlor va ?



Stina_ Det känns långt in i hjärtat vill jag lova :)

2009-06-11 @ 22:31:24
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Tomas

Kul att du tittade in och skrev! Det händer inte ofta :-)



Bröd är alltid kul att baka, och tacksamt. Man kan nästan baka vilket bröd som helst och folk äter upp det. Bara för att det är hembakat. Jag älskar att improvisationsbaka bröd utan recept och ta i lite vad jag har. Sen får man se vilket resultat det blir, alltid lika spännande :-)



Ha det bra!

/Tomas.

2009-06-11 @ 22:45:27
URL: http://tomasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback