- Jag e ju fan värst :)



- Ok skule ni skrattat om ni hade sett den här synen ?
Jag hittade ett fint gammalt bort på ena loppisen i dag som vi kåka hem på vagnen :)
Bambi tyckte det var härdas och satt och skratta hela färden hem :)



  Här har vi skönheten :)
Mycket nöjd :)
Fynda massa fina saker till det oxå givetvis på loppisen elelr ka vi säga loppisarna små handvirkade dukar med monogram :)
så otroligt vackra små konstverk.

Sen plockade vi in en blåklocke bukett.
Rödklöver bukett
Prästkrage bukett
och en vallmo bukett
En stor skål med mer rosblad
och en liten kruka med rosenknoppar :)


Älskar sommaren och allt som här där till.

 På kvällkvisten gick vi till en av mina bästa vänner en 15 år tillbaka har jag nog kännt han han hade sonen hemma :)
sen var han snäll och följde med på  hembygdsgårdsloppisen  :)

Var där och intog kvälls mat i fprm av varmkor med groft bröd och friterade lökringar.
Sen kaffe och drömmar på det :)
barnen lekte och hade sig och somna sött då vi kom hem :)


 Nu sitter  jag här och försöker dra med honey på en kvälls promenad med Bambi i vagnen :)
så mysigt att bara gå omkring på en skön promenad :)
och låta Bambi andas in massa sommar dofter innen hennes blå tas hand om John blund. :)



Sen blir det nektarinr och vattenmelon :)


 Hann även med att se Brasse matchen mot usa där brassarna vann :)




Tavlan jag köpte i går förgyller hallen nere bland Buddha en trä ängel och en pelargone :)
Ovanpå min gamla förbandslåda ( den oxå fyndad loppis )


 Då vi kom hem hade ena fönstret i vardagsrummet blåst upp 3 prydnads saker 2 krukor och en  lampa låg i en hög trasig, tur det bara är saker så man kan köpa nytt.
Så den en av dom nya krukorna jag köpte i dag en vitt fick ena blomman snabbt flytta in i :)
Räddad :)



 / Käääärlek alla sommarprisar där ute :)



Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad du fyndar - jag har också fyndat ett likandant bord fast i vitt! Du måste tipsa mig om vart man ska handla, för ev planerar vi en tripp till Ö-vikstrakten under semestern.... Kram och sol till dig!

Postat av: engelsson

Loppis..det hör sommaren till..

2009-06-29 @ 20:29:39
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad du fyndar:)ja vad gör man om man vill ha ngt hehe jo man tar det på ryggen el i vagnen kram kram till däj!

2009-06-29 @ 21:52:52
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback