- Mission completed



- Mannen han är snäll han tom den bästa man kan ha :)
Dels för att han kom med med denna svarta cykelkorg till mig :)

 

Sen kom han hem med 12 små talrikar och fyra koppar med prickar ( samma serie som jag hade dom stora talrikarna )
Är han en pärla eller vad ?

Som toppen av isberget ska jag få helkroppsmassage ikväll då lillan somnat med avslappningmusik tända ljus och den nya ekologiska massage oljan :)


Im telling ya im just in love :)


 Nu blir det sirapsruts bak :) Godaste brödet ever :)
Men i dag lyxar vi till det och strör över icas got liv havregryn över dom :)

Recept finns redan utlagt på bloggen  för er som vill baka :)


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hello!

den mannen ska du vara rädd om.... ;-)

kramar lolla

Postat av: ME&MY

Tycker han verkligen att du behöver mer saker?? =)

2009-06-11 @ 04:59:02
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Håll hårt i din gubbe ;-) Och vet du idag ska jag på loppis, såg ett par saker sist som jag ångrar såååå att jag inte köpte - hålelr tummar och tår att det ska finnas kvar idag. Kram!

2009-06-11 @ 07:47:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) Alltid :)



Me&my : Tydligen :) hahahaha



Therese : I always will :).

Åhhhh loppis hoppas att sakerna fanns kvar till dig nu då :)



Massa kramar

2009-06-11 @ 22:43:18
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback