- Pirrig i magen och pysselsugen

GAMMAL NYCKEL


- Tomorrow is the day :)
Jag ska köpa  min pyssel bänk  dvs den gamla sekretär :)
 Med stol och allt till. ( Loppis )
Hade tänkt mig ett röd prickigt tema blandat med zink :)
Blir väl snyggt ?

Så 2 stora röda pelalargoner ska få stå  ovanpå sekretären  kommer bli så snyggt.
Sen ska jag pyssla i hop ett snyggt collage  som jag ska ha i en gammal  ram jag köpte tidigare i veckan :).
Nedanför ska en gammal zinkhink stå och tjäna som papperskorg :)


Hello pysselhörnan here i come :)

Det bara pirrar till av lycka i magen  :)


Dom röda prickiga jordgubbarna ja fick i dag får snällt flytta ner från sovrummet till pysselbänken :)
Är helt insnöad  på röd prickigt så snyggt och lantligt :)






Kommentarer
Postat av: Fotballfruen

Ååå vad härligt med ny pysselbänk! Du är så ambi du !!!



Kram på dig!

Postat av: lolla

god kväll vännen

förstår att det pirrar till imaggropen, när det vankas en sån härlig sak som en pysselbänk.pelargonierna kommer att passa super på den och de fina jordgubbarna :-) såklart...

spännande att se

natt natt lolla

2009-06-04 @ 22:22:22
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback