- Rabarberpaj efter massa hafsluft :)




-  Fan jag vill bo alldeles vid havet då jag blir stor :)
Fins inget härligare än att sitta vid havet bada fötterna och skriva sitt namn i sanden och sitta snacka :)
Me just looooove it :)
Minus för  alla djur som flög in i bh bara :)
men jag säg det funka :)


 Gjorde en rabarberpaj nyss :)
Madicken och hennes 2 kompisar jag och  Bambi satt mumsa i oss med äppelvisp :)
Härligt med sommarlov :)


 Imorgon ska kenny komma hem som vi längtar en  en   vecka har han vart borta hos pappa.
 Och i morgon blir det nog 2 nya husdjur för han :)
2 vandrande pinnar :)



 / Love

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag älskar också havet/vattnet. Som tur är bor jag bara ca 500m från älven här så där kan man suga i sig härlig luft å lugn.

Skönt att din kille kommer hem nu å han kommer säkert bli superglad över alla presenter.



Kram på er

Postat av: Miss MONA

vandrande pinnar, haha, dom e skitläskiga!!



Men snart har du nog en hel vandrande skog.. Har för mig att dom "grenar av sig" rätt bra..



Lycka till!!

KRAM // "M"

2009-06-24 @ 12:27:59
URL: http://missmona.blogg.se/
Postat av: carolina

sommrigt med rabarjerpaj =)

2009-06-24 @ 13:10:42
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

ja havet är magiskt det....

vi bor ju bara ca 7 km från havet...

Min dotter Anna och "finisen" Edvin bor alldeles vid havet de har kanske 8 meter ner till havet från sin uteplats...såååå himla mysigt att sitta i köket och bara njuta av havet även när det är busväder...

kramar i massor lolla

2009-06-24 @ 14:28:44
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Jenny : Havet lukten atmosfären.

Jag vill bo vid havet :)

Bor ju nära en å men det är inte samma sak :)

Luften och lukten känns så ren då man andas in havs doften :)

Kenny vart mäkta glad i dag leende från mungipa till den andra mungipan :)



Miss mona : hade 2 i ett halvår ingen förökning där inte :)



Carolina : ja verkligen tog sista biten i dag som fanns kvar : )



Lollashus : Halloj ja du det var himla nära :)

Vi har bara nån liten kilometer till vårat hav :)

vilket är toppen att åka dit när som helst andan faller en på :)

ha det finast

2009-06-24 @ 23:08:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback