- Som i en helt annan värld..



- När soolens strålar gör sig till känna.
Grönska och vackra blommor omger oss känns det som  omman är i en  annan värld.
En helt annan värld där allt strålar och alla ler av lycka.
Det är här jag vill stanna kvar.
Brunbrända ben  lyckliga skrattande barn som stojjas och leker och njuter av att det är sommarlov.
Vackra djur ser man här och där.
Fåglar som flyger.
man tar tillvara på allt som växer .
Man bakar rabarberpaj kokar rabarbersaft.
Trär smultron på strå till frukost.
Äter en och annan liter jordgubbar och skrattar med röda läppar.


Det är nu jag vill stanna tiden .
Plocka in alla  minnen dofter i en liten ask som bara jag kan öppna då och dö när vinter mörkret sen tränger på.



 / Kääärlek en lycklig mamma

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken härlig bild.. Jag har försökt att komma in på din blogg en längre tid. Har det varit något krångel? Men nu kom jag in och ska läsa lite..



Kram

2009-06-27 @ 22:25:23
Postat av: sanna

Det var jag som skrev om inte det kom med adressen...

Postat av: vintageretroprinsessa

Sanna : ja blogg har väl haft lite tektiska problen elelr ska vi kalla det solsting :)

2009-06-28 @ 01:09:35
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback