- Strawberry kisses and butterflies on my body



-  Är man i stan besöker man ju SJÄLVKLART affärer så är det bara :)



 En blå kompis till blå ugglan fick följa med hem men denna gångn en pingvin :)
Bloomingville skål och snöre från Himmlen runt hörnet.
Just ja  en grön vacker skål och en ljustake i glas köpte jag oxå :)
Knyta fina band på :)

  Pippi påslakan till Madicken :) och ett fint med hästar katter ( Bambi har det på hennes lektäcke nu )
Och ett örngott med elefanter :)

  

 I går köptes detta men det kommer i dagens shopping :) chill shorts och fin shorts :) 2 Tunikor VILA  den ena hade jag direkt i går så där härligt bohemig :)

  Bambi fick en likadan tunika som i går från Hm fast i rött samma scarves fast denna gången till hunden Laleh .  100% ull sockar Madicken som Bambi sen får ärva.


a

Sötaste lilla glass huset fick Madicken i dag till sina små mini lekfigurer.
En söt nyckelring med små små lock :)
Sten med hjärta la jag på pyssel sekretären :)

Bambi fick en mjukis monster  :)


  

Fina blommor i en hög vit vas. bauta muffins / kak form :) den ska jag nog göra höst pyssel sen då sommaren är slut :)

En söt liten Tavla :) och en bibel till pyssel inredningen :)

  Bakom den lilla tavlan fanns en minnes text :).



 / käääääärlek


Kommentarer
Postat av: Erika

var också på stan idag, perfekt när det var regnigt ute= mindre folk. Mycket du shoppat, fina saker och jag älskar leksakerna framförallt. nu ska jag sova, natti natti =)

Postat av: Lina

Åh najs shopping som vanligt :) Tack så mycket! Det är min syrra som har fixat headern, nu klurar vi lite hur vi ska få upp den :)

2009-06-12 @ 23:13:42
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Fina grejer du hittat! Den där tavlan var himla sööööt :)

2009-06-12 @ 23:26:59
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka fynd ! :) Tjusigt .. Ängla korten som du har längre ner på bloggen. Vars har du fått tag på dem? :)



Angående cafeét så heter det Tant Anci och Fröken Sara så ligger det inne i stan :) Det är ett ekologiskt café med supergod mat !

http://www.tantancifrokensara.com/

2009-06-13 @ 00:02:08
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

En rosa bräda låter som en kul idé, och vilka fynd, tror jag måste komma å hälsa på dig så du får visa vart man kan shoppa så där bra i Ö-vik ;-) Hoppas ni får en dag full av kärlek! KRAM

2009-06-13 @ 07:33:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback