- sweet dreams

Söt docksäng Våningssäng polkadot design! Shabby chic


-  I morgon blir det stan tidigt :)
 ska åka in med Madickens pappa i morgon med Madicken och Bambi.
Sen ska jag möta upp syster yster utanför badhuset med kennys barn :)

Hon ska ha
Bambi i en och en halv timme när jag fixxar mina  naglar :)
Då pappan i huset jobbar hela veckan :).

 Sen blir det nog lite shopping :)
second hand och röda k  ska få besök sen ska jag  bjuda på fika :)

Hoppas att vi får strålande solsken.

På kvällen åker vi in och handlar midsommar maten :)



 / kärlek mina vänner.


Nu blir det myyyys på hög nivå och massage :)




Kommentarer
Postat av: lolla

morning vännen

Du....jag är lite avis på dina naglar, det är kanon snyggt....

Hoppas du hittar någe fynd på stan, men det gör du ju alltid fniss fniss....

kramar i massor lolla

Postat av: namnpolisen

Heter din flicka Bambi ???



Förlåt mig men jag tycker inte det var ett bra namn på en människa. Jag trodde först det var ett skämt eller ett kallelsenamn bara när jag såg du skrev det i inlägget ovan. Men så verkar inte fallet vara.



Jag tycker att nån måtta får det vara med namn på barn, det är bra att de hindrar vissa namn till att bli godkända och detta var ett sånt namn anser jag.



Jag gillar ovanliga namn som ingen annan har, men Bambi var för mycket bara !

Det kanske är gulligt nu när hon är bebis men tro mig det är inte så gulligt sen när hon börjar skolan.

2009-06-18 @ 11:06:37
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) God dagens kontrar jag med då :)

Ja det var riktigt skönt att fixxa naglarna denna månaden i gen min lilla månads lyx :)

pärlor vart det oxå :)

J alite fynd art det på dom affärerna jag gick på hann ju inte med så mycket i dag :)

Massa kramar.



Namnpolisen : Min dotter bär namnet Bambi ett namn som vi noga och kärleksfullt valt till våran älskade lilla prinsessa.

Va du tycker och vart katten skiter lägger jag i samma låda.

Nu är det så att jag är hennes mamma och har valt hennes namn med omsorg.



Namnpolisen vad är det för djäkla namn.

Håll dig på ditt hörn så hller jag mig på mitt :)

så ska du se att det blir en fin sommar :).



Ps varför skulle inte namnet Bambi vara lika gulligt när hon blir äldre ?

ett namn är ett namn :)

Kära lilla vännen :)



Peace out

2009-06-18 @ 16:59:47
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback