- Tvättbjörnen is here



- Se och läs små barn  .. att ha solbrillor på stranden får dig att lika en tvättbjörn :)
 Inte så snyggt hahahhahah :)
men jag säg det funka :)
Får bara lov :)


sitter här mätt i magen efter att ha ätit  god tacos som vi gjorde iordning efter att vi tillbringat hela dagen på stranden :)
Fuck vad jag älskar havet :)
Helt galet skönt att vara vid havet :)
Jag älskar det :)
barnen bada och lekte som små vildar fram till 18.00 tiden då vi bestämde oss för att åka hem näst sist av alla på stranden :)

 Nya vänner hann dom hitta i dag också som dom lekte med :)


Bambi njut i fulla drag av att bada och leka med sanden :)

Med oss hade vi massa frukt dricka och kalla pannkaker och kaker :) som slank ner i allas magar :)

Bambi ligger helt utslagen efter dagens bravader , måste dock väcka upp henen så hon får kvälls mat och  duscha :)
sand överallt och ingenstans :)



Dom stora barnen är ute leker med kompisar innan det är dags för dom att duscha av sig havets salta tårar :)




 Jag fullkomligt älskar sommaen och allt som hör därtill :)




 / peace and love




Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ja visst är sommaren härlig.ni verkar haft en kanondag på stranden.

jag slutade tidigt idag och gav mig iväg på bad..stannade till halv sju sedan tog jag mig en power walk,nu är det Ernst som gäller..

kram kram lolla

Postat av: Kristin

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!!! Det är så skönt att det äntligen är sommar, sol och VARMT, love it :) Kram

2009-06-25 @ 23:13:53
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback