- Vi njuter av ett varmt sommar sverige




- Sory folks  har inte haft tid att vila arslet nåt  :)
Men nu så :).

 Dagen i dag  bjöd på stan :)
Pappan i huset tog lil flickan och jag kunde rå om kenny alldeles själv några timmar då Madicken var bada med sin pappa :)

 Vi fikade frappista choklad på barista och gick och spana överallt :)
Riktigt trevligt :) för han är den bästa att varndra okring och trend spana på stan :)

Loppisen besökte vi i inre hamnen :)



Blåå blååå vindar och vatten blåå blåå vindar och hav :)
Kenny chillar i inre hamnen :)



Bambi fick en ny leksak och satte sig direkt på köksgolvet och börja leka medans vi fixxade med maten :)

Idag vart det färsk potatis marinerade kyckling fileer sallad och cream fracie röra.

  Bambi fick en mjukis häs som hon tyckte  mycket om :) En snygg Polarn och pyret body :) senvart det nya trosor från polarn pch pyret i tre pack :)

   Jag köpte nya dojjer och nya hippie band :)  sen världens skönaste jeans leggings med snygga slitningar från vero moda :)  sen vart det en ny bikini :) Från rönisch :)

  Madicken fick en ny bikini och en polarn och pyret tunika.


Kenny han köpte massa energy drycker för sina pengar han fick :)

 Fann snygga indiska gardiner från Röda k . Dom med cirklar åkte direkt upp i ena vardags rums fönstret. Den gröna som bara var en längd ska jag hänga i ena fönstret i trappen upp mot övervåningen och knyta upp i gjute snöre på stora gamla spikar :)



Loppis fynd :)

 2 små sötnosar :)

 Apoteks skåp med lås som direkt åkte upp på toan uppe :)

 Indiska kuddfodral



En ljuv liten älva  :) sitter och vakar över dom tunna virkade gamla spetsarna på pyssel sekretären :)

 Dagens rusta tips är dessa servetter väldigt lika greengate men betydligt billigare :)




 / Peace

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj så du shoppar, snart rymms ni inte ,-) hi,hi Bara fina fynd, tror jag msåte låna Kenny av dig, han verkar typ vara världens bästa shopparkompis :-) Kramar i massor

Postat av: Erika

Sv: tack så mycket. jag verkligen älskar att fotografera hihi



tuffing kenny :)



ha en bra dag, kram

2009-06-30 @ 09:34:51
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka sötnosar och vad brun å fin Bambi blivit

2009-07-01 @ 00:59:22
Postat av: mamma

Jag igen jag skulle ju tala om att jag köpt "samma lika dana" servetter fast i rosa hehehe

2009-07-01 @ 01:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback