- Tropic Thunder



- På en timme på stan hinner man med lite iallafall :)
Nån affär hinner man gå igenom så där :)

 Kenny fick en Bert bok som saknades i hans samling :)

 Jag köpte ett par rock chick jeans och leopard bälte :)


 

På Hm hittade jag vanliga sockar ( jag använder SÄLLAn sockar ) och söta bellerina innetofflor :)

Guld headbad ( Hippie here i come )
Och ett snyggt halsband Tack Linda för att du tipsade om det :)



 Denna  snygging til vrjacka ska Bambi stolt spatsera i :)
Ni finner denna RETRO inspirerade vårkappa på Lindex :)



Second hand i mitt hjärta :)
Hittade en söt liten bricka till Bambi ,  virkad filt i fina färger :) och en kalikå inspirerad figur :) som vi samlar på.
En fin klädhängare till hennes vårjacka.
Sen en till ängel till min samling :)


Sen vart det en ny blå glas skål formad som en blomma att ha sallad i :)
Den användas redan  i går till middagen :)


Till veckan ska jag spana in kläder till mig själv :)
Vårkläder till barnen ;)
 Behöver ett par snygga baggy jeans till kenny :)



piz

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken underbar jacka. Var också på stan idag, men missade lindex!! Baggy jeans.. hmm.. Nova star gör väldigt fina jeans med super kvalitet!!

Postat av: lolla

tjenis...

du hann ju med mycket du på bara en timme :)

filten du handlade var ursnygg så fina färger...

kram lolla

2009-03-21 @ 23:29:16
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: lolla

tjenis...

du hann ju med mycket du på bara en timme snabb som attan....

filten var ju ursnygg så fina färger...

kram lolla

2009-03-21 @ 23:32:45
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: mamma

Som din mor då gillar inte heller strumpor usch bara ett nödvändigt ont, däremot var ballerina toffloran ursnygga.

2009-03-22 @ 09:33:20
Postat av: Jennie

Fina grejer! Vart köpte du jeansen?

2009-03-22 @ 09:53:04
URL: http://yenzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback