- Bambi goes planetpolarna




-  Idag ska pappa göra massa ärenden på stan :)
och jag har skickat ut han på ett ärende :)
Nämligen att införskaffa dessa planetpolarna :) på
Åhlens :) hi hi hi hi

Perfekt att ha nere på lekfilten att leka med och utforska :)

Dom stora ska få muggar med planetpolarna  med glitter i i plast :)

Idag har  jag tid över och ska hinna med att svara alla mail :) och alla kommentarer på bloggen.






 Nu e jag sugen på en fondägg där kenny har sin säng på hela den sidan :)
planetpolarna i all sin ära :)

Nu ska jag försöka ge mig ut på jakt efter tyget :)
så jag kan fixxa till under hans säng  han har en våningssäng  och under har han tv och mys hörna med tv spel mm
Tänkte det kunde vara fint dra igen med planetpolarna tyget :)



Ha en härlig dag alla :)


Kääärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: *Sofie *

Jag har me dinrett Alex rum med planetpolarna, såå fint!!

Du får snabba dig innan det tar slut, åhlens rear ut alla dem sakerna för halva reapriset nu!



Hoppas att ni får en fin dag, kramis

Postat av: vintageretroprinsessa

Sofie Åhhhh snyggt :)

visst är dom fina :)

Man blir så glad av dom små filurerna :)



Ha en toppen dag med er :)

ska strax kika in i bloggen :)

2009-03-05 @ 11:44:04
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Görel

Kan du inte sätta in lite bilder fårn barnrummen när du är klar? Planetpolarna är verkligen läckra!!

Ha en bra dag

Kram

2009-03-05 @ 12:57:01
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback