- Dagens lilla second hand




- Passade på att springa in på second hand för att kolla vilka nyheter som trillat in :)
Tre saker fångade mina  second hand ögon :)

Bla den här fina grodan . Har inte bestämt mig om kenny eller Bambi ska få ha den :)
sen ett fint lapptäcke / påslakan :)
Man blir bara så glad av att se det :)
Att nån suttit och knåpat i hop detta fina täcke :)

Just nu är det ovanpå Bambis lekfilt och ser så där vackert ut :)


Tredje saken bjuder jag på bild i morgon :)
Ett klädesplagg till mig tom :)
Ett fint vårplagg :)



/// Kärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Ja jag älskar att shoppa så! :P

Ha en bra fredag kväll!

Postat av: mamma

Aha men den som får grodan måste ju pussa på den och önska sig en prins eller prinsessa glöm inte det

2009-03-15 @ 14:27:15
Postat av: vintageretroprinsessa

Erika :)



Mamma : Det var bambi som fick den :)

Men hon har ju redan en prins pappa :) hihihih :)

2009-03-15 @ 16:39:30
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback