- Glömm ej moonkids tävlingen



Kul och skön velourdräkt i brunt med gul/bruna muddar och krage. Dräkten har dragkedja från haka till gren.

Dräkten är tillverkad i 90% bomull och 10% polyester. Tvättas i 40 grader i maskin.


 Nu har du som läsare chansen att vara med och tävla om denna balla RETRO dress från MOONKIDS.
Snyggt Retro plagg för dom minsta.
Unisex :)

 storleken som jag lottar ut är 86/92.


 För att vinna Länkar du  tävlingen i din blog om du har en !!!!
Annars mailar du  mig på
[email protected] om du tex har en låst blogg.
Annars kommenterar du bara i inlägget :)


Vinstvärde nästan 500 pix.

Klart snyggaste dressen att  vara retro i nu inför våren.


Tävlingen avslutas den  25 mars .



Good luck                    



 


 Tävlingen hittar ni här : http://bambii.blogg.se/2009/march/-tavla-om-retro-cool-moonkids-dress.html

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är välkommen i på min blogg och delta i mina 2 bloggtävlingar! Soliga hälsninar /FiaOfSweden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback