- Hit med kakan då




- Lill Bambi smakar mammas färdiga resultat av fairtrade chokladkakan dricker ris dryck och är allmänt lycklig :)
Precis som det ska vara då man är älskad.

 " När jag ser på dig kan jag inte sluta le , jag älskar  bara mer och mer.
Din lilla varma kropp mot min , ett litet hjärta som slår mot mitt stpra tillsammans blir vi förenade i ett, mamma och dotter , du mitt lilla knyte som jag ska älska här nu då och för alltid.
Jag behöver bara  titta på dig för att le känna lyckan , du min älskae dotter.
Born av a mother with love of a father "



Jag älskar dig högre än det högsta berget som finns
 Högre än himmlen
Djupare än alla vatten
större än helvetet  större än hela universum.
Mer än alla stjärnor som lyser.

Vi mot världen förenade tillsammans.

Inget kan stoppa oss.


 / Me


Det är  tillsammans för evigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag får verkligen att det kommer solsken efter det här regnet=)



Kram

Postat av: emily

hihi vem skulle inte vara lycklig?

2009-03-27 @ 13:43:58
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är så clever på att hitta på &skriva fint

2009-03-27 @ 14:48:14
Postat av: mamma

Du är så clever på att hitta på &skriva fint

2009-03-27 @ 14:48:27
Postat av: Malla

Vad fint du skriver! nästan så att en liten tår kryper fram...

hoppas ni får en fab helg!



KRAM KRAM

2009-03-27 @ 14:52:14
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Sandra

Gillar din blogg verkligen, roligt att läsa om dina shoppingfynd och dina pyssel, keep up the good work!

2009-03-28 @ 00:08:35
Postat av: vintageretroprinsessa

Linda :)



Emily :) ja precis choklad är det väl ingen som säger nej till :)



Mamma Tack :)



Malla :) Tack söta du :)

ha en underbarhelg på er :)





sandra : superkul att du gillar bloggen :)

vart välkommen åter :)

2009-03-28 @ 13:24:12
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback