- I will always love you




- Haft en toppen dag med min  fina familj :)
Starta med go frulle som vi länge satt och mumsa på :)

sen fixxade vi oss iordning ut med hundarna och begav oss mot stan :)
Bambi fick tillbringa ett par timmar hemma med Farmor och Farfar :)

Mamman och pappan shoppade   och fikade chailatte och ckohladtårta på ett fik inne i stan :)
sen massa mathandling men ina mathandlingen hämtade vi vårat lilla hjärta.
Hon satt nöjt och mumsa banan medans vi handla i alla affärer :)
Massa mat som behövs då manhar massa barn och djur :)


En riktigt mysig och trevlig dag :)

Bambi fick en pipande kyckling och en egen liten häst att gosa leka med :)


Hem ut med dogsen :)

Älsklingen fixxade maten :) potatis bea sås och fläskfile.
Jag gjorde min goda fetaost ruccula sallad :)
alla satt nöjt och mumsa utan kenny , tuggade en köttbit i 15 min såg ut som om han skulle dö på plats stackaren :)




Nu rent hus .


Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback