- Jag minns mina Levi`s




- Jag hade dom i alla kulörer.
Jag tyckte jag var ballast på skolan.
Hela studiebidraget gick åt till att köpa nya Levi`s i alla olika kulörer.
Det var som ett samlande.

 Det var stort på en tiden med Levis`s
Man var cool man var inne.
Man hängde på Domus och suktade över alla Levi`s plagg.

Glad i hågen begav man sig ut med ett par nya den 20 när pengarna droppade in.


Man delade en karta öl och ett ciggaret paket Marlboro.. man var cool helt  enkelt.
Coolast på plajset tyckte man i sina vrål tighta Levi`s


Absoluta favoriterna var 555.
 Damm  inte har jag ens sparat mina gamla raringar heller.
Dom var ju en  del av mitt liv , bar dom every single day.


Frenetiskt handtvättande hemma i bland hade man dom tom blöta så dom fick torka på om man skulle  ut.


Det var jag och mina Levis mot världen.










Mina första Levis  minns jag att jag fick av mamma
Dom var ultra ljusa.
Minsn att jag hade dom första dagen i 7an på nya stor skolan.
Detvar dom och min rutiga skjorta och tintin luggen.
Jeansen var så rippade att halva arslet syntes , men jag tyckte jag var as cool så det gjorde inget :).
Dom jeansen vart så välanvända att dom rippades sönder mellan benen :)
RiP Levis.


 Idag är det inga Levis i min garderob nya märken har  kommit in.

Men jag erkänner att jag saknar mina Levis i bland :)
men bara i bland :)


Man kan ju inte vara lika cool jämt :)


 / peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha lite nostalgi så där:-)ja hade oxå en massa levis jeans,skulle kunna tänka mig baggy modellen nu :-)

2009-03-18 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback