- Mamma lunch



- Idag åt jag till ljuset av levande ljus :)
Coke i glaset
 och en Fredags tidning och supergoda Mozzarela tomat olivolja trepeppar krydda grekisk lantbröd och serano skinka i tunna tunna skivor :)
Mumsigt värre :)



 Imorgon är det fredag :)
Madciken har längtat eter den dagen :)
Nämligen paradis badet står på spel :)
Ett stort äventyrsbad :)

Idag åkte hon scooter med pappa i morgon Badhuset kan det bli bättre ?
Jag och Bambi och kenny ska ev förbi min andra syster lämna en liten goodiebag och kläder till barnen :)
Ev blir det att handla morgonrock till Madicken :)
Har sett en röd och fin hon skulle passa i :)
Perfekt till sommaren :)
Då massa bad står på menyn :)


kääääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

Härligt med äventyrsbad, jag har nyss kommit hem från ett har varit där idag med mitt ljuvliga barn barn och min älskling vi hade skit kul

ha en blöt härlig busig fredag

kram lolla

Postat av: mini

åå sån lyx! jag vill också mammmalyxa like you! hoppas allt är bra med dig, tänker på din tunga dag tidigare i veckan. kramar till dig! mini

2009-03-06 @ 08:55:10
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: erika

mysig lunch :) hoppas du får en härlig Fredag!

2009-03-06 @ 10:50:24
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Härligt värre :) Madicken är ju dock med sin papap då vi ej kan bada badhus med Bambi pga av klor :(





Mini : Hiiihiii mamma lyxa är viktigt hiihihihihi :)

Tack för att du tänker på mig :)





Erica : Detsamma ha en toppen helg :)

2009-03-06 @ 14:11:06
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback