- Moonkids tävling PÅMINNELSE !!!!



Kul och skön velourdräkt i brunt med gul/bruna muddar och krage. Dräkten har dragkedja från haka till gren.

Dräkten är tillverkad i 90% bomull och 10% polyester. Tvättas i 40 grader i maskin.


 Nu har du som läsare chansen att vara med och tävla om denna balla RETRO dress från MOONKIDS.
Snyggt Retro plagg för dom minsta.
Unisex :)

 storleken som jag lottar ut är 86/92.


 För att vinna Länkar du  tävlingen i din blog om du har en !!!!
Annars mailar du  mig på
[email protected] om du tex har en låst blogg.
Annars kommenterar du bara i inlägget :)


Vinstvärde nästan 500 pix.

Klart snyggaste dressen att  vara retro i nu inför våren.


Tävlingen avslutas den  25 mars .



Good luck                    

Kommentarer
Postat av: Irene

Tack för titten!!

Nu hittade jag hit.

Lycka till hos mig/Kram

Irene

Postat av: Irene

Tack för titten!!

Nu hittade jag hit.

Lycka till hos mig/Kram

Irene

2009-03-15 @ 22:16:57
URL: http://gammaltonytt.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åh hade gärna joinat, men ingen som passar i den str just nu.. Eller är den stor i strl?

2009-03-16 @ 09:26:12
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag gillar verkligen den typen av kläder, min son skulle passa utmärkt i den!



Jag har länkat i min blogg och nu håller jag tummarna! : )



Ha en bra vecka!

2009-03-16 @ 10:05:30
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅÅ vilken fin! Pratade här hemma så sent som igår att vi vill ha mer retrokläder till vår lilla tjej och denna skulle sitta som en smäck!En perfekt ettårspresent :) Har ingen blogg men för denna tävling vidare muntligt istället. Ha det bra!

2009-03-17 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback