- Mother in town



-  Hann med lite i dag på stan  helt alone :)
Älskar att gå och kolla  runt i affärer trendspana mm :)



Sia vas second hand ( I förra inlägget ser ni den med mina jätte rosor  som jag torkat så det ska se gammeldags ut )
2 änglar.

   

 Tavla second hand.

Bad braller liten vatten flarra Bambi trosor till mig tänktevara sexig i kkväll då jag får massage hahahahh ;) Hårband Madicken ( Tills hennes påskägg )

Kappahl Trosor Madickenoch paraply ( Till påskägget )
Linne trosor Bambi och miffy skärp Madicken hennes påskägg.



 På village vart det disk trasor ( stickade ) i fina färger och kylskåpsmagneter :)

Och ett litet paket till min mamma :)



En egen fin ros kopp med fat fick följa med hem från indiska :)

 Finns även kakfat i denna serien som är grymt vackert :)

Resten  får ni se i morgon :)



 Peace and love

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fina fynd som alltid! Nova har samma HK badbrallor, så söta. Såg dig idag när du sprang in på secondhand med shoppingkassarna i högsta hugg :) jag satt utanför i bilen!! Kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Kristin : Tack :)

Ja dom bad brallisarna var söta :)

aha du satt och spana i bilen :)



Ha en toppen onsdag på er :)

2009-04-01 @ 09:34:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Men Sickan vilken snygg the kopp med rosor som jag gillar måste spana där nästa gång jag är i stan. Tack för visningen hehehehe

2009-04-01 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback