- Potion 9




-  Det lönar sig att flytta  om bland alla hårprodukter :)
Hottade nämligen en av mina favoriter gömda där bland allt annat :)

Min älskade Sebastian Trucco Potion 9 , great :)


 Ska genast använda det i dag :)


Ute blåser det och snöar lätt , gråa nyanser på himmlen .



Men fullt av lek och bus hemma av Madicken och Bambi :)
som nyss ätit frulle  med vaniljyoghurt och tunnbröd mackor och russin :).

Första dagen av sportlovet äger rum i dag :)


Vi har matat fåglarna med bröd bullar och kokta potatisar :)


 Nu ska jag hinna i kapp svara alla era fina mail :)



Käääärlek mamma Jessica



 Bambis nya pippi nattlinne :)


Kommentarer
Postat av: lolla

morning

Jag håller absolut med dig potion 9 är bara toppen

använder det ofta...håret blir sååå glad =)

nu måste jag jobba

kram lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback