- Sen fredags middag



- Vart en sen kvällsmiddag för dom vuxna i går :)

20.30 låg dom stora barnen sov efter en mys kväll med stjärnchips spongebob choklad och påskmust och Bertfilm.

21.00 var middagen klar som jag gjort då honey va och träna :)

Färsk lax med havssalt och smör i ugnen.
Kokt potatis.
Romröra med bla dil och olika rom.
Sallad med fetaost  sockerärtor ruccula kvisttomater gurka och vitlök persilja dressing.

Isvatten med färsk citron serverades till.

Mums filibabba






Mina underbara middagsgäster :)
Min älskade familj mitt liv min kärlek .


 / peace and love

Kommentarer
Postat av: Johannah

Mumsigt med lax, jag älskar fisk!!!



Ha en fin lördag.

Kram Johannah

Postat av: vintageretroprinsessa

Johannah : Fisk är riktigt gott och fräscht att äta :)

Ha en fin fin lördag :) och helg med för den delen :)

2009-03-21 @ 17:19:47
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Smaskens smaskens Sickan.....kram

2009-03-22 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback