- Spring




- En  strålande sol
kyla i luften
bubblande skratt och spring ute.
Fika paus
städ paus
kärlek
livet
busiga hundar

En trött Bambina som ni ligger sover :)
 Hundarna vaktar henne :)

Maskinen snurrar ytterkläder ska tvättas.

Egentid . spenderas i dag vid datan :)


Hoppas att ni alla har det fina fisken ?
Det är det här .


dagens lunch blir  jasminris  och korvtroganoff med en sallad till :)
Det vet jag att alla äter glupskt i sig :)

 Har skrubbat  en tredje del av trappen upp till övervåningen.
Vilket skit som dras sig dit :)
 men nu luktar det gott och är rent :)

Har haft full rulle här  några dagar så man knappt har hunnit sätta  ner arslet :)


Onsdag i morgon och  mamman  och pappan ska luncha ute själv utan baby.
Baby ska få vara hos farmor vilda av sig och mysa :)

Misson leta baggy jeans till kenny.
Har hittat massa fina men INTE hans storlek sånt suger.
Han vill ha coola snygga baggy jeans , då är det bara att bege  sig ut på jakt :)


Själv ska jag spana lite vår saker till mig själv :)
Madicken ville ha nåt nytt oxå trots hennes spräng fyllda garderober :)


Satt kolla in familjen annorlunda igår jagler verkligen med hela kroppen när jag ser det mysiga  programmet :)

Spårlöst efter.
man måste verkligen ha ett hjärta av stål om man pallar av att se det programmet utan att fälla en enda tår.




 // Kärlek Mamman

Kommentarer
Postat av: Petra

jag missade spårlöst igår shit oxå;-)ha en finfin dag kram kram

Postat av: mini

hoppas ni har eb fin dag där borta, kramar! mini

2009-03-24 @ 15:16:00
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback