- F R I E N D S




-  Drog en sväng ut med Balla ( Hunden )
 Det snöa och blåste  så han fick ha sitt nya täcke :)
så söt han var i det :).


Madicken är med sin pappa några timmar :)
Bambi ska få vara hemma med papap och jag ska bara få vara Jessica för ett tag tillsammans med Malin :)
Tänkte åka till stan granngården ( Massa djur saker )
Kolla in V I L A röda k ( Second hand är stängt )
sen ska jagleta en sak till Madickens rum :)
som jag vet hon kommer bli glad över :)


Bara vara och chilla sen ska jag med och besikta Malins bil :)

Trevligt så här på måndagen :)



Ett underbart paket från en bloggläsare har dimpit ner i brevlådan :)
 Som vi log när jag och Madicken öppnade det :)

Bildbevis kommer sen :)


Renbädda nyss barnens sängar och duscha
Nu smink och påklädning :)




Käääääääääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Finns d några mysigare än Micke och Molle ;-) Hur är allt med er då?? kramis

Postat av: mini

hoppas du haft en bra dag idag, kram! mini

2009-03-02 @ 18:29:54
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback