- Sing me a song

Låååång lista.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Jessica chelita Lorraine PIP

Smeknamn: Sickan , peach Honey älskling Mamma :).

Låt som när du är ledsen sörjer till?: I be missing you faith evens puff daddy

Beroende av: Vatten skita , mat mina barn kärlek sex mina djur  och lite shopping toppa vi med.

Vad tror folk om dig?: Här tros inget här vet vi att Jessica är en självständig djävel :)

Stämmer det?:  Amen det är väl klart :)

Vad får du oftast komplimanger för?: Rapp i  käften och min humor hahahhaha

Vad säger du för att imponera på någon?: Just being my self  , jag menar den där med att ha dödat pedofiler går ju ingen på längre ;)

Hur imponerar man på dig?: Fråga min man he knows

Brukar du skratta för dig själv?: Ohhhh ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Balle stål ( brorsan sms i går )

Var bor du?: jag bor i skogen ( I mitt hus )

Trivs du där?:  Vänta ska jag kolla .......................................................................................................................................................................... a men det gör jag
Jag har rinnande vatten ,  kärlek omkring mig  mat i kyl frys. Det är bara härdas det

Äger du några converse: Inte jag men Bambi och kenny :)

Sprit, cider, vin eller öl: vatten cola the

Brukar du bli för full:  Njaaaaa i dont do that

Vad har du för mobil operatör: Halesnopp

Är du allergisk mot något: Oärliga bitchiga människor.

Har du haft sex idag:  Jaaao

Hur svarar du i mobilen: Välkommen till  familjen PiP eller i mobilen amen tjena eller hola at ya

Vem ringde du senast?: syster yster ( malin hemtelefon )

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Love you  sis

Antal timmar sömn inatt:  Ja du den som lever den får se det har jag ingen aning om

Sov du ensam: Nope har hade Vi Bambi hundar och en hunk

Brukar du komma i tid: Always on time

När mår du bra: När jag lever här och nu

När blev du fotad senast: idag älsklingen fota min röv när jag skurade trappan

Hur känner du dig nu: Energifull

Vanligaste färg på dina kläder: Mixed

Vad tycker du om fötter:  Kanman äta fötter ?

Vad saknar du: sommar.

Hade du en bra kväll igår:  Ja men det är väl klart :) kan inte bli bättre

Favorit dryck på morgonen: Juice, vatten the

Rakar du benen: every day

När brukar du oftast gå och lägga dig: Lägga mig ?

Är du blyg?: hahahaha jag blyg  har jag blå färg i håret oxå ?

Sysslar du med någon idrott: sex atletisk :)

Vill du hellre ha mail än brev: bara dom tänker på mig så :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek växer fram

Har du spytt offentligt: tyvärr svarar vi där

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:  Duscha bland killar

Är du nöjd med ditt liv:  Jag har tre underbara barn massr av fina djur  en underbar man behöver jag säga  mer?

Är du bortskämd: det beror på ;)

Vad gör du i morgon: Är på stan äter lunch med min man shoppar lever livet ger och får kärlek

Vad är det värsta du vet?: Djurplågeri pedofiler. blodmat

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Tillärckligt

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: pass

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ohhhh ja

Vad använder du för shampoo?: Redken Tigi

Vad är det finaste du fått?: Mina älskade barn

En speciell dag du minns: Alla mina dagar är speciella men dom finaste är när mina barn  föddes

Hur gammal är du: 29

Tycker du om någon just nu: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Du samlar på: Erfarenheter

Gröna eller röda äppeln: Jag tar båda

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Älsklingen kanske

Gillar du golf: Njaaa

Vilken tid gick du upp idag: Halv åtta

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja tror  det är min allt jag betalade den :)

Har du strumpor på dig nu: NOPE inneskor :)

Är det okej att gråta:  JA

När grät du senast:  i går  till spårlöst

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en sommarstuga resa med min fina man

Bär du glasögon eller linser: Balla glajjer och solbrillor :)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope egen stil

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika

Har du piercing:  Yeees box 

Vill du gifta dig:  Vill och vill ;).

Vill du ha barn:  har tre kottar räcker det eller ?

Solar du ofta:  Njaaao

Är du bra på att laga mat: Mästerkocken kallar dom mig

Är du flygrädd: Nää vet du vad

Hur vig är du: Tillräckligt

Är du musikalisk?: Sångfågel.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten vatten bara vanligt vatten

Vilken är din favoritglass:  Ben and jerrys

Tror du på ett liv efter döden:  Karma

Tycker du om sushi: Älskar är snarare ordet :)

Vad äter du helst när du ser på film: Dippade grönsaker

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope

Har du tandläkarskräck: Nä men håriga händer vill jag ej ha i min mun .. urk

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och

Vilken ögonfärg har du: mellerade

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: NOPE

Röker du: Gills moröter `?

Hur ofta tränar/motionerar du:   ja sug på den du

Senaste låt du hörde: Heartless  nyss morsan ringde :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Har du flyttat? Eller drev du bara då du skrev att du bor i skogen? För även om Bjästa inte direkt ligger centralt så är det varken skogen eller landet ;-)

2009-03-25 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback