- Alltid hinner man om man heter Jessica :)



- Innan mötet I dag hann jag in på både second hand och röda k det är ju et måste då man är istan :)
Iallafall om man heter Jessica :)

Sen hann jag även spana in massa blommor och  snabbt ner på stadium kolla tränigsbraller :).

På bilden ser ni ett fynd en glasburk som jag först tänkte ha ljus i kennys rum men det vart en burk med avklippta torkade rosor och så det givna spets bandet :)
Ovanför denna burk är nallen jag köpte till han i går som ser lite gammeldags ut fast den är ny :)
vart superfint .
kenny klämde ur sig att jag borde jobba med inredning i dag :)
Min vackra pojke :)

 

En glas skål och spets vart dagens fynd på röda k och en ljusblå nike t.shirt  till honey.

  

Kenny fick en pokomon figur.
Madicken ett hus till sina mii djur och dockor. En ny bok och en fejk orkide vart det med blomman flyttade in till Madickens rum
På lindex hittade jag en kortärmad body som vi måste fylla på i Bambis garderob och ankstjärts braller :)

   

Skärbräda till frukterna, fint emalj fat ( Där bor lökarna nu ) Glasburken jag pimpade upp :)
3 hyacint vaser som ska piffas upp :)

Madicken fick nya mimmi pigg mjukisbraller :)





Nu dags at natta dom stora barnen med saga :)



/ Love


Kommentarer
Postat av: Hanna

kenny har så rätt så... du borde joina nått inredningsprogram!! ^^ du gör så fint jämt!



kram hanna

Postat av: lolla

hejsan

jädrans vad du hinner med en massa saker, alltid lika kul att se dina inköp, njuter i fulla drag...

att kolla på dina fynd.

jag har faktiskt åxå bakat idag, en god kladdkaka visar i morgon

kram lolla och sov gott...



2009-05-06 @ 22:19:47
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Erika

Elwira hälsar tack =)

2009-05-06 @ 22:35:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback