- Baggy Jeans




- Nåt som jag tycker är riktigt snyggt både till vuxna och barn är just baggy jeans.
Idag hittade jag dom perfekta till Madicken på EXIT :)
Dom satt grymt snyggt.
Synd bara att dom ej fanns i kennys size.
Måste hitta liknande till  kenny boy nu bara :)

 Dena snygga tröja hittades oxå på EXIT till Madicken.

 Bambi fick en klänning från exit som e så fin så :) söta rosa knappar baktill helt underbar att ha till hösten då det är en 92. Sen en röd enkel plysh kjol :) från Åhlens.

 En ny bok till Bambi och en ros bok till mig :)

 Kenny fick  en south park tavla :) ( hans namn härstammar från just den söta kenny )




Dessa vackra tavlor förgyller nu Madickens rum :)



 / Se upp för dårarna på kanal 4 nu :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fina fynd, som alltid!! Jag har också köpt den där klänningen från Exit till Nova, så söt!! Jag gjorde en snabb sväng på hm igår och köte 2 par shorts och två linnen/toppar. Måste köpa lite sommardagiskläder till Nova finns inte så mycket sånt i hennes garderob. Trevlig söndag på er! Kram

Postat av: Mala

Jag klämde på dom där jeansen igår också, men tyvärr fanns dom inte i Jolines storlek... typiskt. Så mjuka och sköna!!

2009-05-10 @ 11:27:11
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback