- Behind my sunglasses i smile and i see you shine lika a star



- Gladare kan ingen vara än min lilla Bambi , i rosa solbrillor på väg mot nya äventyr i dag :)
Lyckig och go hela dagen och sov middag i 2 1 /2 timme . skönt att få havsluft i sig  tydligen :).



På åhlens köptes nya söta servetter till sommar fika.
En till ljus kanin som står i trappen brevid äppelblomstren.
Och kenny fick en liten spiderman flaska att ha med sig då han trixxar med cykeln hm.



 Eftersom ingen vattenkanan fanns på Åhlens eller  Indiska  vart det denna enkla vita från rusta alla andra frger var slut , och nöden har ingen lag :)
ska pimpa upp den med snygga snören dock :)

 Ros klädnypor som fylldes på i pyssel korgen :)
3 små trädgårdsverktyg.
Söta ros tändsticksaskar :)

 NY solhatt till Bambi  Hm ska söka nån snygg prickig sen oxå att ha som extra :)

 Närbild på en av tändsticksaskarna . kostar 14,90:- för tre :) Fanns även andra motiv :)




Nya hem och trädgård och ECO jordgubbs saft til sommar törstiga barn :)


 Nu färga ögonbryn hänga en tvätt och kamma ena hunden :)


 / Love

Kommentarer
Postat av: mamma

haha jag fick såna tändsticksaskar av sonen eftersom han vet att jag gillar rosor hehe

2009-05-31 @ 19:42:20
Postat av: Kristin

Vilken söt solhatt, den vill jag också ha :) Hoppas du haft/har en bra morsdag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback