- Dont you wish your baby was as cute as me



- Hallå mammas alla bloggläsare :)
testar nya mössanoch leker lite med min BJÖRNE som jag fått av storasyster , leker lite med mammas pilates boll och testar alla nya kläder :)

Medans jag  kollade kläderna var pappan och Bambi ute och plocka blommor och lekte i lekparken :)
När dom kom in  sen hade Bambi med sig en stor gul blomma till mamma :)



 Polarn  och pyret filt tofflor i 2 storlekar större.
har ett par som passar nu i samma färg.
Sen ett par röda att ha sen .
Dock saknar jag ett par marinblåa har säkert lånat ut till nån kompis barn :)
Favorit tofflor :)
Madicken använde tom sin ute .
Kostar 195 :- nya hos Polarn  och pyret :)

 Flanell nattlinne Pop pyjamaser Katvid tröja Ida t braller.

 Ett stort  gäng strumpbraller att matcha alla kläder med :)

 Fin dress att ha nu i vår.

 Sommar kläder.

 sommar sommar sommar :)

Fina pop kläder och en ny mössa :) mm :)

 Dunnis punk bpdy pop tröjor :)


Jag är faktiskt nöjd med det jag kom hem med :)



Nu vankas det dusch med lillan.
Sen ska jag ut på promenad med  ena hunden  innan pappan i huset ska kika fotboll hos en polare :)


Massa kääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

men dessa filttofflor gillade jag.... har inte sett dom på PoP men nu sak jag kolla extra noga efter dessa

kram lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Dom är toppen för små barn fötter :)



ha en toppen dag

2009-05-04 @ 10:50:54
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback