- Fina loppisar sol och en fika ute




- God morgon mina vänner :)

 Här har avbjutits god frukost med jucie gräslöks knäckemackor kokta ägg :)

Madicken sitter ute med en kompis i solen och fikar :)
ser mysigt ut ;)

 Jag håller på packar väskan fär dagens bravader :)
Första anhalt Loppisen  vid hamnen i stan :)
spännande :)
Jag har lite saker jag vill ha får se om nåt finns där och ligger väntar på mig :)

En morsdags present til svärmor ska införskaffas ena delen har vi hemma :)

 Sen har jag ärenden till några bloggisar och mamma på Himmlen runt hörnet :)


 Today its gonna be another good day :)



Njut denna fina fredag .


Kärlek mamma Jessica




  Vad gör ni denna fina fredag ?

Kommentarer
Postat av: Petra

Hallå hallå där:)Engla sover middag o jag fasnade här blir dagen som den kommer för vår del kram kram

Postat av: Jennie

Jag ska fylla år precis hela dagen :) Nu njuter jag med V, vi har bakat mm. Sen kommer släkt och då far V hem med dom å sen blir det fest här hemma hela natten (el iaf tills grannarna får nog)



Hoppas du hittar nå kul på loppisen!

2009-05-29 @ 12:22:38
URL: http://www.cocine-syr.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Ja vi hann ju att pricka in att ses på stan en snabbis :)

Hittade ni några lös naglar ? hihiihihihi.

Kram fina ni



Jennie : Nämen vankas det ett födelsedags barn här :)

Vilken härlig dag att fylla år på :)

Hoppas att du fick en underbar dag med allt vad det innebär :=)



massa grattis till dig

2009-05-29 @ 19:47:18
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Jenny

Hej

Vill gärna tipsa om en butik, www.e-kids.se.

Några nyheter i shopen just nu är Barbapapa Kramgo i 100 cm (en Barbapapa lika stor som ett barn), härligt färgglada Barbapapa flipflopps och sittdynor för IKEAs Antiliopstol från Polkadot.

Trevlig helg

2009-05-29 @ 20:02:34
URL: http://www.e-kids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback